de e visst tisdag!?

god morgon!
 tänkte skriva "god morgon måndag" men de e visst tidag idag! 
 jag e helt borta i dagarna bara för att ja jobbade hela helgen, så ja väntar bara på att de ska bli helg igen :P 
 
 
  Snön fortsätter falla ! å de e så vitt å fint :D ja älskart!! e så glad att ja bor här i fina östersund å inte i nå slasksthlm eller så. Dit kan ja åka när ja vill va i stress å komma bort en stund!  ;) annars e ja nöjd här. 
 
 
Kanske blir åkersjön i helgen, vem vet? Grabbarna kanske inte vill ha med mig. eller man kanske ska säga jocke.. han blir så lugn å försiktig när ja e me för han känner att han måste ha koll på lillasyster. haha. 
Jocke petar på mig när ja e nyfödd.
 

Första svängen ja å jocke va iväg till Åkersjön va de as fint! riktigt dröm väder. 
Blått, vindstilla, nysnö å orört! men alla helger efter de har de inte vart något liknande så de har inte alls vart lika roligt.  får jag något riktigt bra en gång, så vill jag alltid ha det så bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0