food

köpte mig lite kyckling å tillbehör för att göra mig matlådor dagarna framöver.
ja äter så kasst när Jonas inte e hemma så ja måste göra klart så de finns :P annars blir de oftast en sallad. de e ju gott iofs!, men måste på i mig annat å :P
så nu blev de en stark å god kyckling wook på glasnudlar, zucchini, paprika, champinjoner, lök & cocosmjölk å böngroddar på sidan om :)



gött å ha allt klart :)

idag åt ja inte alls bra!! två ägg på morgonen vid 10, å sen lunch 15. de va lite sallad. sen åt ja av kycklingen vid 18. de märks nu att ja skulle ätit mer för ja e hungrig!! åt nötter hos mica nyss å tog mig en riskaka nu. men de va ja värd :)

imorgon blir de stenhård träning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0