BurN

-ja funderar på å göra en burn book. 
bara för mig själv. 
Skriva upp va ja hatar om folk, å sen bara.. ha de i min lilla fina bok. De skulle kännas så bra! å göra den lite fin innan, så känns de ännu bättre. -
 

Har nyss kommit hem från ett mag pass med Mica. Ja sitter på jonas sida av sängen å håller en position där de känns som att ja hakat fast mitt i en sit up när de e som jobbigast. m-mmh va skönt. 
  satt å läste lite om pillren ja börja tatt som ska hjälpa fläsket att brinna, å för bästa resultat måste man äta på visst sätt å massa skit. De låter som att ja måste ge upp min ost...
 
 
träningsbyxorna ja fick av min mami <3
 
 
å en mysig bil på Jonas sen vi va å pimpla igår =) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0