hej ina lördag.

goodmorning, 
hoppas mitt inlägg igår nådde fram till de som det skulle, men de tror jag att de gjorde. 
 
  morgonen starta bra av en jonas som klappa en på ryggen så skönt, då blir man i mys mode å bara slappar :) 
har druckit kaffe å ska snart äta frulle, men sitter i telefon kö på SKIT-telia...
  ja har betalat för tv å nå plus skit som ja inte ens aktiverat, å tycker de e sjukt konstigt att man ska behöva, i månader, betala för nåt man inte aktiverat å använt ?!?? så, nu ska jag, medan ja e hungrig å lite sur, passa på å ringa dom å skälla lite å hoppas på att få pengarna tillbaka!!!
 
 
 
 
här är i alla fall skeppet ja gjort :)  ja ska hålla mig till linjer, tycker de e lite kul å ha de just nu, så kan man skugga å färglägga framöver så blir det som en helt ny tatuering sen! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0