förlåt. förlåt från mitt hjärta.

för, ja.. jag vet inte hur måga år sedan längre.. så blev jag sjuk. 
 jag vid tillfället kände inte, å tyckte inte att det var så illa som det var. men nu i efterhand så kan jag tänka samma tankar, just för att jag vet att ja tänkt dom å vill knna på dom lite, å känt 'fyfan att ja vart på ett så mörkt ställe'. 
  under den tiden i mitt liv var jag väldigt bland molnen. Jag var inte jordnära, jag var aldrig jordnära. 
ja var hemma, i mitt rum, i min säng, i mitt huvud å på gymmet. ingen annan stans. Eller så var jag full, i ett rus, som gjorde att jag slapp vara nån annan stans. 
 
   jag kan inte tänka mig hur detta påverkat andra på ett eller annat sätt, som jag inte har sätt det alls. 
jag kan inte tänka mig alls hur detta kan ha sårat så många, å fått så många att känna sig hjälplösa, kränkta å massa andra saker. Utstött å bortvalda. bortglömda. 
 jag ber så mycket om ursäkt. 
jag glömde helt enkelt bort mig själv å den jag är. 
jag kan säga med handen på hjärtat att jag är inte alls än hela mig själv. ibald tappar jajg bort mig å hamnar i min värld. Men jag vill inte på samma vis nånsin igen glömma vilka ni är. Ni alla som stått omkring mig å velat hjälpa mig, velat finnas för mig, å velat att jag ska finnas för dem! 
 
Jag är nu, i mitt dagliga tillstånd, inte ännu redo för att ta en annan människa i flrsta hand, förlåt. men jag är inte hel å inte stabil nog för att ha andras beskymmer å hur man nu ska omvandla det till ord, i första hand. jag har jätte svårt för att finnas till hands i huvudtaget. så länge jag inte kan hjälpa mig själv kan jag inte hjälpa dig.
 Det låter egnoistiskt å jag kan känna vissas tankar; Ego-Bajjan. Äckel-Bajjan. mm. Gör det skämtsamt å gör det lättare, men det är svårt. 
 
 jag har byggt upp mycket på dessa år, men jag måste få säga förlåt till så många där ute som jag gjort så illa å kanske inte funnits för då det behövts... förlåt. Så innerligt. FÖRLÅT.
 
 
Jag hoppas att ni känner att ni tar åt er, å jag hoppas att ni förstår, fast att ni aldrig kommer att kunna sätta er i min sits. ush så dåligt samvete jag kan ha så fort jag tänker på det. 
 Så illa som jag kan ha behandlat så många... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0