vart har jag varit då?

borta! som vanligt. Va ska ja göra för att komma igång igen? på riktigt?! Kanske ta å lämna in min mobil på lagning så ja kan blogga från den... 
 för de e ju inge kul å blogga utan bilder. Urk. hatar såna bloggar! 
 
 Orkar inte gå tillbaka allt för lång tid i livet om va ja gjort nu sen ja va aktiv sist.. men helgen kan ja gå tillabka till!
 
Fredag; upp å hoppa 8.00 för att åka till Vemdalen å Forum! 
plocka upp agneta å far iväg. Stanna i svensta för kisspaus å bolaget.
 väl framme, kanske klockan va 12?, så drog vi igång me outfits, hälsa på alla vi skulle bo me, å sätta oss i solen med musik å en kall. eller fler. 
  nångång efter 15, men innan 18.. tror de va 15.30, så stack vi ner på after skii, å va bara allmänt as snygga!
ja tappa mitt leg på terassen mellan plankorna (vad e oddsen för det...) 
de gick inte att göra något åt de för de va för mkt folk så ja skulle komma tillbaka sen. ni som känner mig vet att de kom ju såklart inte jag ihåg.. 
 drog tillbaka till stugan vid 18 då kalaset där nere va över. där fortsatte man dricka. 
Å här nånstans så kom ja visst på att ja skulle hämta leget men tog mig aldrig dit utan hamna i en lägenhet med... några!? haha. hitta dock tillbaka nångång å va så full så ja gick å la mig. å här e klockan 22.00. Typiskt.
 
  vid 05.00 nångång må ja vaknat igen för då va ja igång med att smsa min bror å skriva; vad är klockan?
Följt av en snapchat där de stog: klockan är 22.17 
 
Sen är det Lördag; 

Vakna vid 8 men kan inte somna om, varken jag eller Jonas. Så vid 09.00 så kliver vi upp å drar igång en låt som fick vissa att vakna iaf. 
 
haha as kul! 
Bara å ta några cider som återställare å komma igång igen! 
  Vi va då ner å kolla om dom kunde fixa leget, men skulle återkomma vid 14 för det. 
tillbaka till stugan för lite öl. 
  grannarna körde beer pong å de kom massa folk med musik. De va så vart å skönt så man satt ute i shorts å bikini! så mkt glassande så de va sjukt. längtar redan tillbaka... 
  vid 14 stack vi å hämtade leget. ja mindes inte precis vart de va ja tappade det men de va som tur va en väktare där som hade sätt mig som peka ut de å vi hitta de till slut! lycka.

därefter gick vi å träffa jonas mamma å pappa i backen. Dom hade tagit motorcykel upp å satt där å glassade. 
 Men sen bar de av på after skii igen! 
Träffa massa folk å hade så jävla kul. Köpre luftgitarr battle å slängde mig på golvet å körde hårt! 
(blir imponerad av mig själv att ja kommer ihåg så mkt av vad ja gjort!!)

 på väg till stugorna igen så gick vi förbi wooken för jonas skulle käka. Då lyssna dom på musik å parta där, så vi hoppa upp på borden å körde stenhårt! haha så jäääävla kul!!!!!

  tillbaks i stugorna så fortsatte vi festa, lite här å där. 

23.00 ish, stack vi in på forum igen. Där träffa vi folk, dansa (jonas bjöd upp mig!!! impaaaad) å drack såklart öl.  för ca 5 år sen så va ja på rockweekend å där träffa mitt gäng ett annat skönt gäng. Å här, nu på forum, dyker en av dom upp igen! så jävla kul! Han bjöd på öl å trollade lite för oss. hur häftigt som helst! 
  Dock kom en som han känner fram å börja kalla mig för hora å sa ja va en slampa å billig mm.. hmm. 
leta upp na på fejjan igår å skrev till na;) Dock har hon inte svarat :S mogen! å hon ska va 30 +.
 
sen nångång drog man hem å fortsatte festen litte. Men sen ville jonas sova lite med mig så vi la oss innan de andra. dock somna vid 5. 

 Söndag; vakna, packa, åka bil, bakis. Hem, handla mat, äta, sova. Inge mer med det. haha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0