hej ja heter sandra.

måste ja presentera mig på nytt nu för att ja ska börja skriva igen?kanske ska köra en snabbis, vill du ta en snabbis med mig? good..

Sandra Jemtå, bor i Östersund. Utbildad frisör med egen frisörsalong på köpmangatan 40. salong Santina heter de. Den fick heta Santina för att min frisörlärare kallade mig för det. Det lät lika vackert som jag var sa hon å att de va typ de italienska namnet för sandra.             Jag bor just nu, i två veckor till, i en lägenhet med min pojkvän Jonas. Men vi ska flytta hem för tillfället tills vi hittar något nytt... suck. de kommer suga! 
jag klär mig alltid i något som är leopard. Okej, kanske inte allllltid.. men oftast. Om de inte e en tröja jacka linne byxor tights mm så e de en strumpa eller underkläder.. kanske ett smycke. 
jag är en väldigt egenkär tjej som tycker om att prata om mig själv och att vara i centrum.
Äh.. om ni tycker de finns nå viktigt ni vill veta som ni inte hittar i nåt av mina gamla inlägg så kan ni ju fråga.



Jag å Josefin, en av mina fina bästa vänner :*


Jag på en pinupfotografering med Emmelie Åslin.



Oj.. ja kanske glömde säga att ja e snygg. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0