två år idag. woho...

vakna 03.00 inatt av att jonas telefon ringde. sen har ja lega å vridit mig till strax efter fem då de bestämdes för att kliva upp. Kunde ndå inte somna om... 
   Jonas som e super sjuk klev också upp då å vi la oss i soffan å kolla på film, seier å dokumentärer.. hann me ganska mycke men sluta typ mitt i filmen då den va kass. 
 
   Jonas gick å la sig igen medans ja gjorde lite kransar å städa, duscha å gjorde mig fin. 
Man vill ju va lite fin fast man bar går hemma, vi firar ju trots allt två år tillsammans idag. Inte för att de märks.. Ja sitter i sängen å kollar på nyårsklänningar medans jonas spelar i vardagsrummet. 
 
gud va ja älskar tv spel.... not.
 
Nu måste ja nog ta å göra mig nån mer krans å sen få han att göra något med mig, för såhr kan de inte va!!!
 
Alla klänningar är från Nelly.com
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0