torsdags-fix-mys

sitter å fixxar en lista på spoty inför morgondagens bravader medans ja har silvershampo i huvvet. Känns bra! känns lila. haha ;)
 
Iaf, annars e ja sur.. Köpte världens bästa skjorta idag på rut m.fl, men efter ja köpte den så va ja in på H&M för att lämna tillbaka lite ja köpte igår, å då måste ja ställt ifrån mig påsen där.... för min skjorta är booooortaaa...........
De första jag ska göra imorrn klockan tio är att ringa å dra in på H&M iaf. Å om den inte e kvar, då brinner de!
 

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Förlåt för jättesent svar..
Men jag har uppdaterat om vad som hände sist
jag loggade in.. =)
Jo, det är jag som gjort min bloggdesign.
Men jag är inte så bra på det, har inga avancerade
program, inte ens Photoshop, förstår mig inte ens
på det.. ;P

Svar: ahaaa okej =) ja skulle vela göra om min, därför ja fr¨gar =)
Sandra

2012-09-28 @ 21:11:54
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Aha, nja jag vet inte hur "komplicerad" du vill ha den..
Vet du någons bloggdesign som du skulle vilja ha i
liknande stuk på, så vet jag om jag skulle kunna
uppnå det? =)

2012-09-30 @ 21:51:54
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0