FUCK TELIA

Fick sms av telia när ja va klar på ät, de stog att ja kunde hämta min iphone som vart inne på lagning. Å VA GLAD JA BLEV! Men....
(jag hatar de ordet -men-)
MEN när ja kommer dit så ska ja betala för skiten?! 2600 kr! Å ja e ju inte den som tänker efter så ja säger bara okej, men de får vänta för mamma å pappa är i turkiet. (i know, bortskämd..)
 
men då när jag pratar med jonas så påminner han mig om garantin osv, så ja kollar de när jag kommer hem å ringer telia support å bla bla bla.
 
10 min snacka ja med en som inte kunde hjälpa mig, 20 min snacka ja nu med en dam som gjorde det.
 Hon berätta då att min mobil blivit inlämnad på försäkring å att de ty inte fanns så därför skulle ja betala, men sen så berätta ja att de va på garantin som ja lämnat den å att ja hade papper å allt då, så de skulle gå på garantin.
(felet va att den höjde å sänkte sig hela tiden)
 
Men då hon dröjde i några minuter för att prata med nån å kom tebaka så berättade hon att den va fuktskadad å att det går inte på garantin. Okej, fuck my life då.
 
Men nu ska ja in på Telia, snacka med dom å be dom kolla vem som hade min telefon innan mig, för de va de nån som hade då de redan va sms på den när jag hedde på den på julafton. samt att ja inte fick nån laddare.
 
LESS ja e nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0