det har gått bra! :)

ja de där gick ju bra. Känns lite jobbigt nu efter men det har gått bra! =)
 
Min situation nu är bara att ja är på ät å käkar frukost mellan 8 - 8.30, sen vilar jag där till 9.00 å efter det får jag åka hem eller vila kvar till lunch. Men jag åker hem för ja är ju hundvakt, så en prommis med nalle blir det då.
  Så den har jag precis tagit å ska nu byta om å fixxa mig lite, sen ska ja tillbaka till lunch mellan 11.45 till 12.15, vila i 30 min på det.  Sen får ja åka hem! Så ska det se ut varje dag denhär veckan, å nästa vecka blir det bara lunchen jag ska på.
 
Men efter lunchen idag ska ja på stan med Jennifer. Det är så mycigt väder nu å så höstigt så ja vill bara kolla på massa höst kläder å shoppa! iiih!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0