JAHAPPP!!!

Sämst dag, fast den vart så fiiin!!
Städa från 10 - 13.30, lunch 30 min.
Klipp tjej å sen klipp kille. "Jobba över" 40 min. Cykla hem i finvädret å lekte lite med mitt hår för att fördriva tiden.

Uttråkad å le, en timma senare, fundera man på att äta mat.
NÄ, ja vill inte ha mat. Men joooo, tänker man.
Urk på burk letar man fram mat. å ställer den på bänken för att kanske bli sugen sen.
- kan jonas höra av sig snart så man får gå ut i finvädret!!!-

Ne men då ringer mamma å berättar att dom avlivat Katten, även kallad Mathilda. Skönt för henne, å bra, men tråkigt ndå. nu kanske man ska äta. URK nä, vill inte ha mat.

pratar med jonas, näe ja e så trött, orkar inte komma tyyyyp. Ska väl spela tv-spel i mörkret istället för att mysa i solen -.- de känner man ju igen. Heh, aja skit samma.

Nu kanske man ska äta. her in maten i micron, när de plingar får den stå 10 min till.
Äh, vill inte ha.


Så nu ska ja ut å gå i solen. Om ja orkar...

å som de verkar måste ja komma i balans med mina lyckopiller igen. Man ska inte leka med piller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0