svettigt, men kul!

ja, nu har ja boxats i ca 45 minuter! svettigt, jobbigt å kul!
Snacka om att armarna darrar å handlederna sviker. Men de skiter man väl i?

Man kanske inte ska tro man e värsta proffset typ tredje gången man testar, men de skiter väl jag i!
å ni skiter väl i att jag skiter i de, men de skiter jag i att ni gör.

Å man e ju inte lika snygg å fräsh som innan man börja.... halva ögonbrynen e ju fan borta.
å svar JA, jag har rakat av mig halva brynen igen. Impuls! Puss på de


vattenflaska har man fått från skolan å. Najs. fu*k jämtlandsgymnasiet.

Kommentarer
Postat av: sändra

Gymt tänkte bara medela att jag förjer din blogg digging your story Pöss

2012-01-27 @ 14:11:59
Postat av: sändra

i like it.

2012-01-27 @ 15:32:49
Postat av: bajjan

svar; fan va kul! tack så mycket

2012-01-27 @ 15:51:41
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0