jag lever!

nu helt plötsligt går de inte att blogga från mobilen. bajs de suger ska ja säga dig/er/ni/ hej hej hej.
Iaf..

Min dag;
Vakna runt 7 när fiffi skulle åka. Fortfarande fulla som kastruller! HAHA. pappa stod bara å stirra på oss.
Gick å la mig igen å vakna runt halv tolv kanske, å va as trötttt å snurrig, fortfarande.
Åt as mycket mat å mådde pyton.
Gick på prommis med mamma till ICA å köpte cola, TRODDE JAG. de va julmust.å lite godis.
Hem, duscha, kolla på film, åt lasagne å nu sitter ja i sängen igen å har precis tvättat bort gårdagens smink.
haha såg ju helt sjuk ut.  Lösögonfransar som satt löst å svarta sotade ögon å myskläder. Grrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0