baiz

når lite som en påse bajs. Börjar bli sjuk. snorig som fan å trött, slö i kroppen å huvvet e inte med på noterna.
Tog mig en uppfriskande prommenixx med mamma å tjuriga-nalle. Nu lyssnar ja på taggande musik å har lust att slänga mig på golvet å göra situps, armhävningar mm, å kuta ner till säcken å slåss lite.
men IKKE. de kan man inte göra om man e sjukling.    så a, vi får se. ja kanske blir hemma imorrn.


Ska iaf tjecka en sak snart ja :) En KUL sak för min del.
U know, ja klaga ju förra veckan på att ja inte kan få bruna ben å skit?
mamma snacka om att ja skulle testa brundusch till studenten å sommarn. men de tänkter jag ju inte göra då, ja menar, tänk om de går åt helvete?!  Så därför ska jag testa de snart för å se om de e täckande över fläckarna å om färgen blir bra :) KUL VA!??!?!?





Brun utan sol funkar inte på mina fläckar, plus att ja får en grön nyans av de.
men en sak som funkar som en brun dusch typ e ju tan can! De e as bra.
Brun färg på spray flaska som ger färg å resultat på en gång. Love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0