Längtan

Äntligen, för första gången i mitt liv kommer jag ha ett jobb. Jag kommer tjäna pengar och äntligen göra det jag verkligen vill, en bröstförstoring. De känns så jävla sköt att veta att man äntligen är på väg. Å ja, de kommer ta ett tag innan jag kan göra det, men de kommer göras å att veta att de e på gång gör mig gladare än något!

Jag vill skaffa lägenhet och flytta hemifrån med Jonas, men jag skulle inte klara att bo själv i de skick jag är just nu. Så det får vänta.

Men sen, tänk sen då jag har allt!!
Mina bröst, eget företag å ett eget hem med mitt hjärta. Fan va skönt!
Då man man ju bara önska att Denize å fiffi Malin Lotta osv osv också flytta upp hem.. HEM!!!, igen så hade allt vart top noch!

God natt. Ja ville bara dela med mig av mina tankar å min glädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0