03,30

Inatt 03.30 somnade min farfar in.
Han var en så underbar person som alltid var en farfar!, så fort man träffa han satt man i knät å kände sig som en liten flicka igen, alltid med honom!
Hans skäggstubb som rev en i ansiktet när han kramade å pussa på en, ååå va ja kommer sakna det!
Samt allt han lärt mig. Tex att fläta håret innan man ska sova så får man fina lockar och slipper kamma det på morgonen, som ja hatade att göra när ja va liten. Han lärde mig att sätta mask på kroken då man skulle fiska, dock pussa ja masken å sa förlåt innan, men de va okej.
Sen har han alltid tillsammans med farmor sätt till att man haft alla omkring sig å de har inte vart ett problem för dom. Så våran familj är verkligen en familj.

Älskar dig farfar!, ge Micke en bamsekram från mig !! Å hoppa på de rosa molnen!


Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

åh gumman :c

Svar: mmh :( Men de känns skönt att han fick en så fin död med så många omkring sig =)
Sandra

2012-12-07 @ 12:50:17
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0