tease dag. Ha-ha. humor..

Jonas åkte iväg å jobba idag. Hoppas man slipper kliva upp tre inatt å hämta han på volvo då! haha.
 
Idag klev han upp innan 8, å ja vakna ju med såklart. Så låg vaken medans han klädde sig å greja. Sen drog vi upp på volvo för å se om skiten va klar, men de va den inte. Om en timme sa dom då (runt 9) men då när han kom in skulle den inte va klar förän ett! så runt halv två fick han åka. Hahah, sämst på tider volvo! ;)
 
 
Jag iaf har vart hemma å myst framför tvn med Nalle ett tag då idag. Men sen sa kroppen, NU HAR DU VART LAT FÖR LÄNGE, så ja tog en powerwalk!
 
pulsen pumpade som ett hjärta under en panikångest attack! Men kroppen var varmt å svettig å mör. Helt underbart! jag kände mig som jag igen. mmmh-mmh.  Slogs lite med säcken gjorde jag med, go go go sandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0