Kupan!

De e bra att kupan finns! däe kan man hitta billiga kläder å billig god mat! (maten e dock inte begagnad som kläderna, HA-HA )   jag va iaf där igår med kusin Jennifer, de va mysigt! började visiten med att äta en kyckling-bacon macka, sen handlade vi på. Ja köpte en träningsjacka i ROSA som jag rockar som fan ndå ;)
Sen en kavaj som e till för nån överviktigt (med tanke på storkelen) men de e en perfekt höst kappa för mig :D As fin.   De blev även ett linne som jag ska pimpa lite :)
Köpte nitar på tradera härom dagen. 300 STYCKEN FÖR 99 KR. De e sjukt billigt!!!!!! På stan kostar en nit 2 eller 3 kr.
 
Så ni ska få se när ja pimpat lite kläder med nitarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0