Jag ska börja leva igen

okej. fan va sämst ja vart på å blogga!! De e ju sjukt. Uga. men nu ska ja komma igång igen! så bra ja kan.
 
Livet flyter på å jag är med öppen om min bulimi med Jonas, å de känns bra!, så han kanske kan hjälpa mig lite, eller iaf förstå lite =) Tror han tycker de e bra och "kul" att ja kan prata mer om de.
 

  Kom iaf hem från Vigge idag mitt  på dagen. Vi åkte dit igår för att kolla på en eldshow å sen åka hem, MEN de va ju en 30 års fest där som vi stannade på helt spontant, skit kul! :D Älskar hemmafester, å dehär, de va ju en fest!
(kom precis på att ja skrivit lite om dehär redan, men orkar inte ta bort å skirva om nå annat haha)
 
Är det förresten nån som känner att den vill hjällpa mig å designa om min blogg? Nu e ja le på den.
 
Ska snart krypa ner i sängen å sova sjäääälv =( Uffa.
 
 
älskar "jag accepterar" knappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0