Gris

Nu e de inte länge kvar! 18 dagar tills jag får vara med min bästa vän igen! Shit va länge sen de va!!!! 4 månader.. De gör fan ont i hjärtat av å tänka på de. Men nu ska vi tänka positivt!!!!

Fattar ni hur bra vår vänskap är då man fortfarande finns för varandra i ur å skur fast man inte ses ofta? Vi skulle kunna va ifrån varann i ett år men hon skulle fortfarande vara min bästa vän. Nu hoppas ja att ja aldrig kommer behöva va ifrån henne så länge, men de e bara så de e.

Vi e så jävla lika också, å svartsjuka är inget vi behöver oroa oss för när hon sitter å pussas med Jonas å jag med Jimmy på nyår. Det som är hennes är mitt å det som är mitt är hennes. Så e de med allt. Privatliv? Vad är det denize?

Älskar dig ditt lilla pucko

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1131103/images/2012/pic_196604969.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Nizen

Söta du!! Du och jag forever and Ever ;)<3

2012-04-02 @ 15:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0