De vart ingen fest hos mange. Vart hos Matilda

kvällen börja som vanligt med tvåmans fest hemma hos olle.
Stod i hennes fönster emd ett glas vin å kollade på den snygga grannen rakt över som rökte. Snygg snygg big time.
Sen bar de av hem till Matilda som hade en liten tillställning ;) Där vart det gal1 3vligt.
Drog oss till stan, G3 (SÅKLART) MEEEEN sen vart de marité. VILKET SKÄMT. alltså, vad gör jag? & varför hamnar jag där?   Vi hade iaf as trevligt. Å jag ska erkänna att de va kul där ndå.. Heheheeee. Dansa som fan & snacka med folk. Tror ja känner hela j*vla Östersund snart.

Natten är ung, jag & Olle drog på max där de va massa andra fulla människor.
Jag bet i en hamburgare å tyckte jag va as kul.... ehm.
Sen fick jag ett pommes uppstoppat i näsan av Olle så ja började blöda näsblod. aj =(
















SÅ, när är nästa fest? Onsdag? de e ju iaf lill-lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0