JAG FYLLER ÅR SNART

tänkte bara påminna om att jag fyller år snart!!!
Vill ni ha en önskelista och adress eller?

- Pengar
- Pattar
- Mops
- coco vanilla perfym
- cocos lotion + vanilj lotion
- coca cola lipsyl! (å fanta)
- tatuering!!
- lots of makeup
- hår produkter, nödvändiga skitsaker alltså.
- rock kryssning i april
- swedenrock i sommar
- captain morgan
- snygga silver smycken
- piercing i puppan!
- en stock snus
- icas jogge
- cocacola light



kan fyllas på inom snar framtid.

förra året då ja fyllde 19:



bada tunna med några ev tjejerna från klassen + sofia.

MYS.
Men i år; RAJTAN TAJTAN.


nu e de nog, god natt.

Kommentarer
Postat av: olivia

Ej att förglömma är väl det viktigaste.... Att bo ihop med mig???

2011-09-24 @ 22:49:01
Postat av: Anonym

Ej att förglömma är väl det viktigaste.... Att bo ihop med mig???

2011-09-24 @ 22:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0