HAHAHAHAHA mamma <3

Ja å mamma har smsa lite under dagen om vad som händer på lördag, vilka som ska komma på middag osv.
Så smsade jag henne nu för malin hörde av sig och kommer inte kunna komma.


Jag; Bög malin kommer inte komma på min födelsedag.
Mamma; Varför inte det då?
jag; nä för hon är en bög. fått jobb i sthlm.
Mamma; varför säger du så?
Jag; För malin är en bög. bög malin har typ kille å jobb nu, i sthlm. Ska du också vara bög mamma, å inte fira mig på söndag?
Mamma; Bögmamma ska visst fira sin bögdotter


jag älskar min mamma.


Kommentarer
Postat av: bögMall

haha;) Förlåt min skit unge,ville verkligen komma, men hoppas du förstår att jag inte kan säga nej till jobb nu:(love u!

2011-09-28 @ 10:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0