Dag 3 - mina föräldrar

Mina föräldrar blev ihop av en slump.
mamma va kär i pappas bästa kompis å åkte då motorcykel med pappa för att vara med Uffe som kompisen heter.
men till slut så kände hon att de va inte uffe hon ville träffa. AAW.

men de roliga med denhär storyn e hur dom träffades...
pappa va vaktmästare i Vallaskogen (ett område vid mig) å mamma bodde där.
Hon tyckte sin framsida va skit ful så hon snodde en buske å satte på sin framsida istället.å ja antar att pappa kom på na...
CUTE.

Min pappa har bott i samma hus hela sitt liv, min mamma är från offerdal å bodde i dvärsätt när hon var liten.
Då har hon berättat att dom satt under en bro å lyssnade på Slade. COOLT MAMMA!!! stolt över dig.

Min pappa älskar whiskey å min mamma hatar rom å cola för hon vart allltid full på de när hon var yngre.

Min pappa har räddat en tant ur en brand, då va han me i tidningen å fick priser å så.
Min mamma... ja hon vet ja inte va hon gjort. De nda hon berättat för mig är en massa som ungdoms kärlekar åså.


Mina föräldrar är iaf helt underbara, finns tusentals mera saker å berätta om dom!
men de orkar ja inte. HUHUHUHU

Jo, nu kom ja på en sak om mamma, hon vill vara som mig. Heh. -v-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0