Dag 1. Prestentera mig själv.

Sandra Marielle Jemtå heter ja.
Ja kommer från östersund & har bott i samma hus i hela mitt liv.
Jag har haft as många fiskar som jag har dödat, eller ja, jag har kramats med dom å över matat dom.
Sen har ja haft kaniner som rymmt & blivit sjuk, en katt som blivit påkörd. Å nu har ja en katt & en hund.
Mathilda & Nalle heter dom. Sen så har ja silverfiskar i källaren & under badkaret.
Jag går frisörlinjen i Bräcke, 7 mil utanför Östersund mot sundsvall. De e en liten skit by där de bor jätte många turkar och alla på skolan e bönder. Dom som inte e bönder e fjortisar.

jag e 20 år snart, egoist och jävligt snygg.
jag har en bästa vän som heter denize, hon e ju den närmsta sen har jag andra viktiga personer i mitt liv;
Olle, Emelie, fiffi, malin å massa andra.



a ja e snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0