Min fina dag!

Har haft en jätte fin födelsedag! Dock har ja kännt mig tråkig å otrevlig eftersom ja va så sjukt bakis.
Inte så konstigt efter allt man drack igår, sick!

Släkten kom iaf å fira mig, samt olle fiffi & denize.
Smörgåstårta, vanlig tårta, kaffe, kakor osv. Sjukt gott...

Å presenter har man fått å :D



tårtan som jag å denize pyntade lite fint.



fina denize å jag



mina paket från Jennifer!



Present från mormor ;)






alla mina presenter!

-handväska
-choklad
-sockar
-premunation på korsordstidning
-korsords penna
-pengar
-leopard filt
-agenda
-mascara
-bh
-presentkort bolaget
-sanning & konsekvens studenten kortlek
-minneskort läsare
-bok
-ed hardy vin
-volumaster
-liten bok med massa citat
-champange
-liten champange
-9pack jägermaister
-drickjogge
-godis
-tavla
-lp skiva (internskämt)
-kors armband & halsband




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0