HARDCORE SUPERSTAR Å KALAAAS!

Två-mans förfest igår i mammas lokal ;) Oooopsie!
Lyssna på def leppard & hardcore superstar å drack vin å öl.
Å nördade oss som vanligt.





kanske världens längsta armar..


man måste ju vara lite fit fast man super!





göllet







sen efter spelningen kom Isabell till stan! hon hängde med mig till g3 men de va väl inte så kul för na i nyktert tillstånd! Haha stackars! :*










finns en film från spelningen å. jag sjunger å hittar på text och maria skriker som en liten tjej..
Värt att se, ska fundera på om ja skänger upp den sen eller inte ;)



efter spelningen, runt ett drog ja på g3, tappade bort maria å försökte göra det roligt för isabell, haha.
Efter de hamnade jag med jonas å johan, jonas skulle pront ha kebab å åka hem till mig.
men ikke... de fick han inte. Så ja tog me han te lokalen istället. Much better. .

nöjd kille fick en taxi chaffis att jucka, å de tycker jag är värt 5 guldstjärnor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0