Färgade linser!

fick ju hem mitt senaste paket från färgade linser häromdagen.
beställer därifrån  all the time! har testat gröna, blåa, bruna & katt linser.

Det är enklare än man tror att använda linser, och om man inte kan så får man självklart med en beskrivning på paketet när man köper linserna.
Sedan har hemsidan ofta rabatt på sina varor för oss som är medlemar som är en stor fördel!

min ögonfärg. Ganska simpel å vanlig. Men de  e enkelt att byta med ett par linser!



katt linser, perfekt till halloween eller maskerad!



gröna linserna som förstärkte min gröna ögonfärg.



dom blåa linserna! Otroligt snygga.



och dom bruna, mina absoluta favoriter!



Dom har så man kan färstärka sin ögonfärg eller byta helt å hållet! & självklart crazy linser!
Dom har självklart linser utan & med styrka. så de finns för oss alla :D

Här köper du färgade linser hos fargadelinser.comKÖR HÅRT! de e värt de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0