TVÅ MUPPAR I BRÄCKE.

har vart så jävla fint väder idag! E så nöjd så.
Jag har ju läst klart idrott A, men idag skulle dom ha brännboll så ja tänkte att ja kunde va me lite då, men bara lite eftersom ja inte hade ombyte.  Där stod ja på plan, i as varma kläder å dog. Så när vi skulle göra byte på ute och inne spelare så sa ja att ja inte va med mera, för jag behöver ju ndå inte de.
Men då hade såklart folk ont i magen, å fötterna å va trötta pga huvudverken, så ja va tvungen att vara med.
Så nu ere erat fel att jag varit bättre än er idag! Bööh.
Jag å Ida stannade för att ta tåget hem idag iaf. För vem vill sitta i en buss i detta väder? Jo, alla i klassen utom vi typ. Haha.
Vi fulade oss lite men sen lade vi oss å solade å löste korsord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0