plåtniklas.

min mamma postod just att jag är en skrotunge?
samt en liten kille på bussen sa att "om han kom hem å hans mamma såg att han hade en ring å näsan skulle hon rycka ut den" Då sa ja; jag tar ut alla mina när ja kommer hem, för mamma å pappa får inte veta att jag har dom. jag tar ut alla 17 stycken. Då vart han häpen.
nu ska jag kolla lite på mamma byter bo.
inte nåt program ja vart intresserad av, men mor min ropade precis att efter pausen ska mammorna sätta regler, och en familj med barn som är veganer kommer va tvungen att äta kött.
HUR SJUKT ÄR INTE DET?!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Haha, härlig kommentar ;)

2011-05-16 @ 21:12:32
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0