Överraskning för mormor! :)

Vi har helatiden, jämt å ständigt, haft min gammelmormor & gammlemorfars pv54 stående i garaget. Gammal å rostig och inte körbar på en fläck. Men för lite mer än ett år sedan börja pappa jobba på den för att få till ett finåk!
mormor å morfar har inte vetat om detta alls under tiden, men igår besiktades bilen å den va helt å håller OK!
Mamma å pappa väckte mig i morse, stående i min dörr med 50-tals kläder på sig å ba; Idag gäller det! Vi ska åka å övverraska mormor!  jag typ; WHOOT! IDAG?!  Så, upp å hoppa vart de för mig.
Mamma sa va ja skulle ha på mig för att se ut som en 50tals flicka, å inte så vuxen å "fin" som de andra.
Det coola e att klänningen jag bär har min mormor sytt år 1954, samma år som bilen är gjord. Så snacka om att ja va inne på rätt år ;)

Vi åkte iaf å hämtade dom, tog med dom ut på fika å rulla runt lite.
det var en lyckad suprise!

finbilen min! mamma har äntligen sagt öppet att ja, det är sandras bil!

resten av bilderna kan ni se här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0