KÖRFÄLTSGRILLEN IDAG! för alla utom mig.

NU E ALLA PÅ KÖRFÄLTSGRILLEN! & HÄR SITTER JAG?!?!?
vet ni hur hemskt det känns? Att as många av mina polare e ute i finvädret och firar varandra för att vissa tar studenten å skit?! Å HÄR SITTER JAG, som sagt ja..

(skulle in på google å kolla om de fanns nån bild från körfältsgrillen när man sökte på de, å de kom en! Å de e ett kollage som min kompis jennifer har på sin blogg, så ja snodde den. tack jennifer)
Vad e körfältsgrillen? :S
JO de e ett påhitt nån kom på nåt år. Studenterna träffas på kullarna på körfältet å grillar å dricker å firar. Massa annat folk e också där såklart å partajjar.
De blir as mkt bråk å skit på den där tillställningen, misshandel, skadegörelse, pissar & skiter offentligt mm, så nu har det blivit så "stort" att det är poliser där och dom har till å me ställt upp bajjamajjor! (snackades det om iaf, i tidningar å skit. så de lär ju va så)
Men a, nästa år sandra! Då får du va på körfältsgrillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0