Höll nästan på å glömma!

skulle ju visa er va ja köpte idag.
På fredag ska jag på 20 års fest! (utan att dricka..)
Å hon har tema, PIRAT!, ooh va snygg ja kommer va.
Iaf så köpte ja hem lite grejer för de.
3 av sakerna e nya dock, skärpet har ni sätt förr!
Köpte en lapp till ögat som ja ska pimpa imorgon, även lack tyg som ja ska leka lite med åså ett halsband.
Så som sagt ska ja leka med det imorgon. Ska även leta fram as mky smycken, smink tips, löshår & precis vad ja ska ha på mig.
Men nu ska ja sova, har så ont i min hals å e så trött. =( tror jag har feber.

Kommentarer
Postat av: william

ooh vad roligt med pirat tema:D

hoppas det roligt:D



SV; haha håller så med dig:D



2011-05-04 @ 22:47:03
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0