En sånhär dag så borde man tatt dubbel dos av pillrerna.

bara skriker i min kropp för jag e så trött å less. Å som ett "plus" på det så blir jag så j*vla lätt irreterad.
Men aja, får väl glädja mig med att man får sällskap inatt iaf! Å tack å lov för de.
Hoppas bara att han inte ligger å sparkar å drar i täcker för mycket, för då kommer jag bryta ihop.
För övrigt undrar jag om det ens kommer bli en bra helg. Visst, Mathias kommer ju hit!
Men, vad ska man göra? =S Imorgon kommer vi inte ha ett skit att göra, på lördag har vi saker att göra men sen på söndag då? jaja, vi får väl bara ta reda på tiden med varandra. Det är iaf viktigast.
De e lite drygt med det kom ja på nu, att han e en "sån" som hälst vill mysa å så hela helgen om han har chansen, men jag vill hinna med allt. Men ja tycker man kan förstå mig, me tanke på att jag håller till i Bräcke varje dag. Han får iaf va i huvudstaden....
jaja, nog me gnäll, nu ska jag fortsätta att städa och hjälpa mor min. Pappa har ju vart borta hela veckan så de e jag som e den som tar hans "göror" i huset nu. Därför ska jag ner å lyfta ett bord nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0