VARNING!!!

GÖM ER SÅ FORT NI KAN! SVÄRMOR KOMMER IDAG!
Skämt & sido. Jag har så j*vla mycke å göra. Mathias har int gjort nå alls så ja har tatt på mig den skiten. Dock må ja ju gå på praktiken. Suck, så mycke å göra idag så blir ju galen. Har inte köpt nå tält än heller. Å DE e VIKTIT!
Tror ja ska förbi på salongen å kolla om dom vill ha mig där idag eller imorgon. För en av dagarna må ja va hemma å fixxa. Packa å grejor. Ska inte praktisera på onsda torsda eller freda, så vet inte om ja ska va hemma både idag å imorrn för att ha lite lov?  ÄH, skit samma.
TJECKA MINA PARTY STÄMPLAR! :D Fyfan, jag lever rövare ja! (ursäkta men nej, jag har inte rakat mina ben)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0