SATURDAY NIGHT

men PARDYYYY!
vart en riktig fyllefest igår. God damn! helt fukkin AWSOME.

Startade tidigt hos denize. jag & Hon vinade, måla naglarna å mös.
Sen droppade det in brudar! God damn, hothot.
Vi drog oss mot stan runt elva kanske.. Gick på en klub vid kanalen som heter sommar.
Det var liiite för mycket folk, men annars trevligt! Å de va lätt att få free drinks!
Första som händer när jag kommer in är att en kille kutar fram, å ba
;URSÄKTA!
"aaaa?"
;Min kompis tycker att du är skit söt...
"okej? Bjur han på en öl så pratar jag med han"
; Okej vänta..... näe, han hade inga pengar. Men ändå, sätt dig...
*BLINK BLINK*












Eftersom att jag bara bor på andra sidan av kanalen nära sommar så tog vi tag å gick hemåt.
...... BADA I KANALEN! And so we did.
Höll varandra i handen å kuta ut på 3. Gick hem i de blöta kläderna. Å så gött!
Som denize sa tidigare; om vi är såhär galna här, hur kommer vi då vara i Göteborg?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0