STUDENTFIRANDE I SVART

Stresspackade igår innan jag åkte hit så fick inte me mig nån kort skinnjacka, militär jacka eller nå annat snyggt.å de ja hade här va min frack. Så a, de va bara å leta fram nåt som skulle passa.
önskar fan man kunde gå klädd såhär utan att skämmas. AS SNYGGT JU.


men såhär får de bli. Slayer som e mig fest trogen ;) å fracken, klackisar åså.
Fett snyggggt jaaao. ♥
ska ju till bålsta sen idag å fira studenter.
Sen e ja där hela helgen. Så nu ska jag förbi praktiken å planera när jag ska va där i sommar :)

Kommentarer
Postat av: EpicWaste

håller helt klart med dig i den första bilden. hade lätt gått sådär om man inte skulle få värsta blickarna! :/

plus att din tatuering är galet snygg! för det är en tatuering va? xD

2011-06-01 @ 16:54:12
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0