sandra surskit.

Blir så oerhört irriterad på en sak.
En "kompis" till mig snackar bara om vikt och hur hon vill bli smal osv osv.
Hon säger att hon är lika lång som mig, å att hon väger lika mycket som mig. Det innebär att vi ska ha ungefär likadan kropp.
Men snälla, säg inte att jag har tre hakor, är tjock och har ett lår istället för två?
Seriöst..
precis såhär känns de. Dom kan va lika långa & smala tjejen väger, vå säger bara för att, 150. så säger den större att hon också väger 150 fast hon väger 200. (mellan mig å henne jag snackar om så e de inte lika stor kropps skillnad som på bilden)
Det är inte väärldens skillnad på min kropp och min "kompis" kropp. Men det e en sån skillnad att man bara blir förvirrad av henne skumma snack.
Just kepp it your way.
Men men, sant. om hon önskar att hon har min kropp så får hon väl det då ;)

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Jag avskyr att alla tjejer ska snacka vikt öppet med varandra. Det är så lätt att hamna i en ond cirkel och svälta sig själv, speciellt om man är den lite "mulligare" i gruppen, och oftast blir det men för livet :(

2011-06-21 @ 13:13:07
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Niz

WHO is tha poler?

2011-06-21 @ 15:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0