lång kväll, lite sömn.

denize ringde mig fnittrandes för nån timma sen å ja tror nästan att vi båda fortfarande e packad. Snurrar för det iaf å ja börjar känna mig lite "låt mig va, jag vill sova". Med andra ord; bakis.
Men hon kommer hit runt 10 iaf å stör mig ännu mera ;)
Min kamera har inte blivit skickad än, men nån dag nästa vecka har ja den! Så, här e de lite mobilbilder iaf.
HAHA älskar att det ser ut som att denize har väääärldens största näsa på denhär bilden!
toa pose hör ju till!
baren på STURE P som vi hamna på ;) sture sture sture! woop woop cash flooow.
OOPS, VAD HÄNDER HÄR?hahahahah
dog oss vidare och ville in på ett ställe som precis skulle stänga typ.
Så jag å denize ba; kan vi bara få komma in å pissa då?! Å då gick alla in å beställde, dom fick så lov att ha öppet *blink*
& såhär kul var min man när jag kom hem.. :(
Har förresten klippt av ännu mer hår på han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0