KALAJS!

När ja vakna i morse var jag 100% säker på att ja tappat kameran igen. Men ja hittaren! Å igår va jag säker på att nån hade snott min plånka. Så jag var FÖRBANNAD. Men, den va hemma helatiden. :) Sikken tur!
Men en sak som e fuckat, nån har snott mathias mobil, MEDANS HAN SOV. Fyfan va sjukt.






Oj oj galet!
har hört nu att utebordet är trasigt, Johans säng är trasig (martins bror) och det är kaos i hela huset.
Mer måste ju vara snott.. antar jag. Om man nu e kapabel till att sno en mobil på nån som sover så kan man ju ta mammas å pappas finsaker också.




Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Folk alltså... :S

2011-06-26 @ 11:52:32
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0