FRILUFTARE!

käka finmiddag med denize jimmy å min karl. Nachos, vår specialité!
Sen drog vi å fiska! Vilka friluftare vi är va ;)
Tror vi stod där ett par timmar iaf. SHIT asså. Det va så underbart väder så ojojoj.
(tills att min kamera är tillbaka så får ni vara nöjd med mobil bilder. Bättre än inget)
FICK EN FIRRE! jag & denize asså ;) Killarna sög ju...
Btw, sry för den groteska bilden. Jimmy gjorde allt för att inte ge Max en vacker död.
Och OM det nu finns nån fisk fantast som läser min blogg.
Mathias skulle just rensa firren å skit. Åså va dehär innuti den!?!
VAR E DE?!?!?

looks like fiskis have been eating some bananas!
Här är de utanför fisken.
De "gick hål" på dom sa mathias. Å att det pös. TELLE ME NÅN?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0