Underbara dag!

fan va dum man blir efter lite(r) vin å en öl. Ofta man hänger på några okända arabiska snubbar hem till dom på fest?! Med BARA dom.. Aldrig igen kan ja säga... aldrig.
Gårdagen var en bra dag! Vi låg först i Vasaparken å stekte, drack champange med några som sköt korken i Denize's huvud så hon fick en bula!!! haha, som förlåt så fick vi dricka merom.
Sen bar de av hem till Denize, drack vin, jimmy gjorde jätte god mat, snacka massa skit & vi bara jäste.
Sen bar de av ner till puben brevi na. Det va skit trevligt. Älskar att träffa nytt folk.

Kommentarer
Postat av: Thea

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 13:40:18
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0