the beginning of gothenburg

(varför heter min rubrik så??)
längesen ja sov så skönt. Det e helt sjukt! men ack så ont jag har i min rygg, still =(
Vi kör på en söndags story! ;)
Det var fan den västa morgonen. Me tanke på att vi somna 7 & skulle vara ut checkade klockan 11 så vart de två timmars sömn. I die. Men vi va busiga å stannade kvar på campingen efter att vi checkat ut.
Vi duschade å gjorde oss klar å drog te stan runt 2 kanske. Käka buffé, kina mat. mmmmmmmh.
Sen vart det till att lida. Efter en massa bravader å liter vis med vin sprit & öl så skulle vi dricka upp våran sista dunk. Vi var till & med tvungna att blanda ut de första glaset med sprite, och DÅ e de ILLA!
Pissade vid ett församlingshus och vart jagade därifrån...Drack öl med gubbar som ville se leg för att ge oss, WEIRD. Sen den bästa upplevelsen jag vart med om. o-m-g. Hoppas ni tog chansen å såg de på tv!
fullpackad å klar. In mot stationen
stike a pose!
denize va hungri å hitta rester på sin tröja.
sötjävel! Visst e hon fin i platt hår å? =)
*MUAH!*
grymm gubbe full  me tattoos. TRE APOR! snacka om att vi saknade de vinet denna dag..
party gubbar!
pardyyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0