snacka om lätt beroende.

bara för att ja såg filmen med Russel Brand igår så e ja helt besatt av han igen.
Ni vet när man ser en film me nån så blir man kär... Så e jag nu.
Skulle lätt kunna sparka ut mathias ur bilen å låta Russel åka me istället. Ingen tvekan...

hade ju en chrush på han för inte så länge sen, men sen hade jag väl redan matat in massa filmer med han i mitt system så de va inge kul mer. Men nu har känslorna kommit tillbaka ♥  vackra vackra älsklingen min.

Haha!
Iaf, jag e avis på hans brud. Katy perry u know. Men vilken vacker kvinna de e ! I die.
E typ lite beroende i henne å.

Nötar hennes musik idag medans ja tänker på hennes kille. Bra combo va?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0