Sista gången, göteborg. (inte sista gången vi e där. sista gången update om de)


värsta natten & morgonen ever.
efter konserten, fyllekäk & trötta kroppar så skulle vi till centralen & sova. Men den va inte öppen så vi la oss ute på rallar & vagnar mm. Polisen kom så vi fick flytta på oss. men dit vi satte oss då kom två knark langare som tafsade och va skit äckliga. Så vi fick lägga oss på en klump där de låg massa folk redan. Vi överlevde iaf.
Dörrarna till centralen skulle låsas upp klockan 04.00. När vakten kommer så berättar han att dörrarna runt hörnet, in till buss stationen har vart öppen hela natten & att de bara vart tågstationen som vart låst. Jag typ dog.
Vi kom iaf in å sov på golvet där.
Sen vart hemresan underbar! Vi hade bokade platser så vi fick sitta skönt hela resan. Å Bussen... >VILKEN LYX BUSS!
helt sjukt kan ja lova. å snacka om att vi satt skönt, å sov skönt nästan hela resan.
Så, verkligen ett tips! Åk med BUS 4 YOU.
Väl hemma klockan tre höll jag på att dööööö. En toa, mat, vatten, myskläder & en säng.
så kry va ja dårå!

Kommentarer
Postat av: Rut

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-13 @ 04:01:27
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0