LALALAAA JAG HAAAAATAR DEHÄÄÄR

idag hatar jag mitt liv. jag sitter typ hemma & gråter, skriker å bara vill bort härifrån.
Jag har oinga pengar på mobilen så ja kan inte ringa nån å bara skrika å gråta ut.
Fan va fuckat de e idag. Åh kill meeee.

Jag hatar att bo här. Jag hatar denna lägenhet. Det säger bara POFF så e den varm äcklig å smutsig igen. Svara möbler, fluffig matta å ingen jävla belysning. Vill nån ha den?!?! Ring 073804947* Så får ni den förfan GRATIS! TA DEN! NI HAR CHANSEN! men vem skulle ta den?! den e så jäääävla säääääääääääämst!!!!!!!!!!!!!

ÅH DAMP DAMP DAMP.

Nu ska jag väl sätta mig i ett hörn igen å dra i en slinga i håret, torka tårar & tyst viska på en sång...

Kommentarer
Postat av: v

<3

2011-07-13 @ 16:55:17
URL: http://viktoriafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0