Bålsta Kaos

Vi tog oss ju en trip till Bålsta igår för Mathias skulle Tatuera sig. Men när vi kommer dit å han ba; hej vill ni boka en tid?, så fatta ja att de va K-A-O-S. Dubbelbokad. Så mathias fick en tid idag istället, klockan 2.
Tebaka hem, grilla & käka as god mat med hans pappa & familj.
Tror jag gjorde en succé sallad!, som pricken över i.
Efterrätt då? ha-ha. Jo jag gick å palla hallon av grannen och improvicerade en smuldeg UTAN havregryn. Det var svårt men ja lyckades :)
jag på väg till tatuerarn. As nöjd som har flip-flop på mig. Det e AS SNYGGT tycker jag.
Jag är iaf hemma i lägenheten nu. Jimmy, mathias bror skulle in te stan å jobba så ja åkte med han hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0