MIN FREDAG

på fredag morgon gjorde jag och mathias en dagbok till mig. det var skitkul! å den blev så fin så.
Sen åkte vi till krokom, klippte å käka gott. Klippte så mycket att ja kunde betala av mindel av Idre resan!
Eftersom att mathias inte e här så ofta så drog vi till Marcus å där vare ett par flera kompisar. Vi fick oss lite öl å dom fick oss sen att följa med till stan. Vi missa bussen med 30sec men fick åka gratis tåg till stan.
På stationen låg en full gubbe så vi fick ringa ambulans, men polisen kom å tog han.
Stack på G3, Greek å sen tog vi nattbuss hem.
På Greek satt ja i mathias knä å snacka med nån framför mig som kallades Bräcke. Han börja hålla på med mina händer osv, å sen sa han ba; killen som du sitter i knä på verkar vara ganska så på å sugen. Jag ba; inte så konstigt eftersom att vi vart tillsammans i fyra år.
Bräcke ba; ja, jag e ju sugen fast att vi inte vart tillsammans än.




Therese e en fin puppa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0