I DONT WANNA EEEAT

hur kul är det ens att äta om man blir äcklad av varje tugga?
jag ska på min sista behandlingstid nästa vecka, nervöst. Hon har inget mer att ge mig och mitt sjuka huve. Men jag kanske kommer klara mig bra. Ska börja på en annan slags behandling nu, så ja hoppas den också hjälper.
men iaf, jag tror jag börjar bli förskyld å få feber. Så fort jag ställer mig upp blir jag yr å får huvudverk, åså min hals gör fruktansvärt ont helatiden. å nej, då e man inte så sugen på att äta.
Men, de kanske är värt de, så..
Dehär kan bli -------> de där.
okej skämt å sido. Jag vill iaf inte äta upp denhär geggan.
Nu tänker jag typ... poppa popcorn!

Kommentarer
Postat av: earthman!

när jag hör den här meningen i bruno mars låt (just the way you are) "If perfect's what you're searching for then just stay the same." så tänker jag på dig.

<3 löv u

2011-01-07 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0